החלפת מסך גלקסי 5 – היכן אנחנו יכולים לעשות את זה

בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא, יותר ויותר מקומות בהם אפשר לבצע תיקונים והחלפות של רכיבי מכשירי סלולר מסוגים שונים, כולל דגמים ישנים דוגמא גלקסי 5.
כל מי שמחזיק מכשיר זה, אשר לפני מספר שנים לא רבות, היה למכשיר הדגל של חברת סמסונג, צריך לדעת שבאותן מעבדות הוא יכול לבצע החלפה של כל רכיב וחלק במכשיר, כולל החלפת מסך גלקסי 5. כעת השאלה היא, היכן אנחנו יכולים לעשות את זה, וכיצד אנחנו בוחרים היכן לעשות זאת.

לגבי השאלה היכן, הרי שעומדות לרשותנו כמה אופציות. האופציה העיקרית כאמור, היא מעבדה פרטית שמתמחה בתיקון והחלפת רכיבים של מכשירי סלולר ובפרט, מכשירי גלקסי. צריך לומר שטכנאים אשר מבקשים להציע שירותים עבור מכשירים אלו, עוברים התמחויות והכשרות לשם כך. מה שחשוב לברר הוא, שהטכנאי אכן מתמחה בהחלפת מסך גלקסי 5 ולא רק במכשירים חדשים של החברה.

האופציה השנייה, אנחנו יכולים לבצע תיקונים במעבדות טכנולוגיות שונות, מעבדות שמציעות מגוון רחב של שירותים, לא רק למכשירי סלולר אלא גם למכשירים אחרים. ייתכן ואז הדבר יעלה לנו יותר כסף.

האופציה השלישית היא, לפנות אל החברה או החנות בה רכשנו את המכשיר. מי שקנה את המכשיר דרך חברת הסלולר, יכול לבחון את האופציה לתקן אותו שם, מי שקנה אותו בחנות רשת, hand-1148981__340 יכול לבחון האם החנות תבצע עבורו את התיקון במעבדות שלה או תשלח אותו אל אחת המעבדות שברשותה.
האופציה הטובה ביותר היא לפנות למעבדה פרטית, מעבדה אמינה ואיכותית ולבצע אצלה את תהליך ההחלפה.

כיצד אנחנו יודעים באיזו מעבדה לבחור?

לשם כך אנחנו יכולים להשתמש בחוות דעת והמלצות של חברים ובני משפחה, אנחנו יכולים לקרוא המלצות וחוות דעת באינטרנט, ומן הסתם אנחנו יכולים להיכנס למעבדה ולברר, כמה עולה התיקון, כמה עולה מסך חדש, תוך כמה זמן השירות יתבצע.
על פי רוב, השירות יתבצע תוך זמן קצר מאוד, בהנחה ויש להם מסך מקורי להחלפה. יש לוודא שהמסך הוא אכן מקורי ומגיע עם אחריות לשנה, לפחות.