המכשירים הניידים שינו את צריכת המידע 77% מתחילים את תהליך החיפוש דרך
המכשיר הנייד.
ה נ ה כ מ ה ע ו ב ד ו ת ח ש ו ב ו ת ע ל מ ו ב י י ל ב י ש ר א ל :
בישראל יש יותר טלפונים סלולריים וטאבלטים מתושבים.
למעלה מ-5 מיליון ישראלים משתמשים בסמארטפון ו/או טאבלט.
מעל 97% מבעלי הסמארטפונים עושים שימוש יומי באינטרנט, באמצעות המכשיר הנייד שלהם.
השימוש המוביל בסמארטפונים (לאחר שיחות והודעות), הינו חיפוש מידע וקריאת חדשות.
רוב חיפושי המידע באמצעות הסמארטפון הובילו לקנייה/ביצוע עסקה.
נתונים אלו מראים כי המובייל הוא זירה פרסומית בעלת פוטנציאל רב מאוד. לפני שאתם עושים את הצעד הראשון לפרסום במובייל.
כדאי שתכירו את כמה שלבים וכללים בסיסיים שיהוו בסיס לתוכנית עבודה שאנחנו מציעים.
מוכנות – האם האתר שלכם או דף הנחיתה אליו אתם מפנים את הגולשים מותאם למובייל.
מדידת הפרסום – האם יש אפשרות לפעולה כלשהיא מהנייד כגון לקבל שיחות טלפון מלקוחות דרך קו ייעודי למבצע.
פרסום בגוגל למובייל
כ-40% מהגולשים בגוגל מגיעים דרך המובייל גוגל שיפרה את אפשריות הפרסום למובייל גם במנוע החיפוש עם הצגת לחצן ה- click-to-call וגם דרך רשת המדיה עם מודעות admoB כלומר מודעות למובייל המשמשות גם לניהול קמפיינים מוצלח להורדת אפלקציות וגם לניהול קמפיין רגיל.
פרסום בפייסבוק למובייל
למעלה מ-30 אחוז ממשתמשי הפייסבוק בעולם משתמשים דרך מכשירים ניידים כאשר נתון זה צפוי להמשיך לעלות,בניהול קמפיין בפייסבוק צריך לקחת בחשבון את החשיפה בסלולאר ולהתאים דף נחיתה רספונסיבי על מנת למקסם רווחים.
פרסום ב-waze
שיטת הפרסום בwaze יחסית זולה ומאפשרת לעסקים לפרסם לוגו של העסק כ-"סיכה" על גבי המפה החולקים באותו איזור עד 4 סיכות במידה ויש יותר המרבה במחיר יופיע יותר, נכון לתחילת 2014 בwaze לא הצליחו לייצר אינטראקציה עם הנהג והקושי די ברור.
למי כדאי לפרסם ב-waze? לבעלי עסקים קטנים עם מיקום כגון מסעדות, תחנות דלק, מכוני שטיפה ועוד.
Comments are closed.