פרסום ברשת השותפים של גוגל מאפשר לנו להבליט את הקמפיין שלך באתרים הנחשקים ביותר לפרסום ולשלם אך ורק כאשר הגולש מביע עניין
זה בידיוק המטרה של גוגל לאפשר לך להשתמש בפלטפומת השותפים שלהם לניהול פרסום במאות אתרים.
גוגל שידרגו את שיתופי הפעולה שלהם כפלטפורמט פרסום ומאפשרים למפרסמים לשלוט בצורה ממוקדת באתרים שבהם הם מעוניינים להופיע.
מדיה אינטרקאקטיב תנהל עבורך קמפיין מוצלח ברשת עם המקצועיות הנדרשת והניסיון המצטבר אנו מקפידים על עדכונים חדשים בניהול קמפיין מוצלח וביצוע אופטימזציה תמידית במטרה להוביל אותך אל היעדים העסקיים שלך.
בין האתרים שניתן לפרסם בהם:
הם חלק מקבוצת האתרים הנרחבת שגוגל מחזיקה שם "נכסי נדל"ן" כאשר ביכולת הרשימה הארוכה לאפשר לנו לבצע מיקוד ע"פ רלוונטיות ששוב מנחה את איכות הקמפיין.
גם בשיטת התשלום הזו ישנה התחשבות באיכות המודעה וברלוונטיות ואיכות של הדף נחיתה.
היתרון הגדול בפרסום ברשת השותפים:
לפרסם אלפי חשיפות ובמקביל יש את האפשרות לבקר את הקמפיין ולנהל אופטימזציה.
מתכנן התצוגה
בעזרת כלי זה ניתן לאתר את הרשימת האתרים הרלוונטים ביותר למוצר /למותג שלי ולסנן למעשה את האתרים הלא רצויים.
שיווק מחדש – remarketing
אחד מהכלים החזקים ביותר שגוגל פיתחו ומוכח ביכולת שלו להגדיל את תוצאות הקמפיין /המרות/לידים/מכירות הוא היכולת לשווק מחדש ללקוחות שביצעו שלב מסוים בקמפיין ולהתאים מחדש את התוכן השיווקי על מנת להשלים את התהליך אל מול הגולש כאשר ניתן לבצע" מרדף שיווקי בכל רשת השותפים של גוגל.
רמות שונות של שיווק מחדש
גם פה יש רמות מסוימות שניתן ורצוי לבצע התאמה בשימוש נכון בשיווק מחדש.
לדוגמא:
אם אני חברת תיירות שמוכרת כרטיסי טיסה לברצלונה והגולש נכנס והתחיל לבצע תהליך של הרשמה שנעצר באמצע אני ארצה לרדוף אחריו בהתאמה למוצר שבו הוא מתעניין ולהתייחס למצב ההרשמה שלו ואז מומלץ להציג לו מודעה/באנר רלוונטי לשלב זה כגון עוד לא קיבלת החלטת? קבל 5% הנחה נוספת להרשמה עוד היום.
Comments are closed.