נמאס לכם לשמוע ש-SEO זה השקעה בלי תוצאות? שזה תהליך שדורש סבלנות ולא ממש ברור מה ההשפעה שלו? זה הזמן לבדק בית. או במילים אחרות – כך תגדירו מטרות ברורות, מדדים מתאימים ויעדים לפעילות קידום במנועי חיפוש.
קידום אתרים:
חשוב להגדיר מטרות נכונות לפני כל פעילות קידום אתרים בנוסף בניית מדדים טובים לבקרה וקביעת יעדים ראליים שמתיישבים עם יעדיכם העסקיים.
פשוט תשאלו את עצמכם – איזה עסק אנחנו מנהלים ואיזו תועלת מדידה ניתן להפיק מתנועה אורגנית לאתר האינטרנט שלנו?
בעסקים שמוכרים אונליין – e commerce
המטרה הבסיסית ביותר יכולה להיות הגדלת המכירות באתר.
כמובן שניתן לפרק את ההגדרה הכללית הזו לחתכים כמו גידול בלקוחות חדשים (בשונה מלקוחות חוזרים), גידול בלקוחות ממדינה מסוימת בה שווי הלקוח גבוה יחסית, גידול במכירות של קטגורית מוצרים ספציפית (כי היא מייצרת הרבה לקוחות חוזרים)
לדוגמה – חברת תיירות שמוכרת טיסות לאירופה , וגם טיסות למזרח הרחוק וגם חבילות נופש:
תגדיר יעד של גידול בחבילות נופש ששם יש יותר רווחים ותפעל להגדיל את התנועה האורגנית בביטוי חיפוש של חבילות נופש וסביב מוצר זה אנו ממליצים לנהל פרויקט seo .
באתרים שמטרתם לייצר הרשמות / שיחות טלפון / פניות מלקוחות פוטנציאליים
בתחומים בהם תהליך המכירה פשוט ומהיר די בהגדלת כמות המשתמשים הנכנסים לאתר לייצר גידול .
אם מדובר במוצרים או שירותים מורכבים יותר, עולמות של B2B או תחומים בהם יש סוגים שונים של לקוחות בעלי ערך שונה לעסק, מומלץ להתייחס גם לאיכות הלידים בהגדרת המטרות.
שני דברים שקריטי להבין בבואכם לקבוע יעדים לפעילות: SEO
קידום אורגני זו ריצת מרתון. לא מדובר על קמפיין או משהו שמתחילים היום, מסיימים מחר ונהנים מהתוצאות. במרבית המקרים התנועה האורגנית היא תהיה הזולה והיעילה ביותר באתר האינטרנט שלכם וככזו היא חייבת להיות חלק בלתי נפרד מתמהיל הכלים איתם תעבדו באופן שוטף.
נקודה חשובה: דאגו לבצע תיאום ציפיות מלא עם מקדם האתרים שלכם על מנת לא להתאכזב.
אתם לא פועלים בוואקום. סביבכם קיימים מתחרים המבצעים פעולות דומות לשלכם (מי יותר טוב, מי פחות טוב), קיים אלגוריתם חיפוש שמשתנה כל העת וכמובן יש את הצרכן והמסע המאוד מגוון שלו ברשת האינטרנט.
Google Trends- עונתיות החיפוש
חשוב להכיר את עונתיות הביקוש של המוצר שלכם לדוגמא:בתחום התיירות החיפושים ביולי לא שווים אוקטובר.
המתודולוגיה שלנו:
הגדרת מטרות
ביחד איתכם ובעזרת הניסיון שלנו נגדיר את המטרות של כפרוייקט לקידום האתר.
תוכנית עבודה – פרויקט
אנו נגדיר בצורה אופרטיבית את העבודה של ה-seo הנדרשת ללא התחייבות לתקופת זמן מצדכם עם תמריצים מבוססים על תוצאות.
אופטימיזציה
לאחר התהליך נשתמש בכלים כגון Google Analytics ,Google Webmaster Tools.
Comments are closed.