פרסום בפייסבוק-ניהול קמפיין פייסבוק
בפסייבוק 955 מיליון משתמשים פעילים מכל רחבי העולם, מהם כ-3.7 מיליון גולשים ישראליים.
משך הזמן הממוצע של גולש בפייסבוק עומד על 7.5 שעות בחודש – הרבה מעבר לכל אתר אחר באינטרנט כולל אתרים ענקים. למעשה, מבחינת כמות הגולשים והאינטראקציה של האתר איתם, פייסבוק עומדת
כתף אל כתף לצד גוגל כפי שממחישה מפת האינטרנט הבינלאומית.
בשונה מפרסום בגוגל פרסום בפייסבוק עובד בשיטה הפוכה, אם בגוגל אנחנו מתבססים על מאגר חיפושים שנבחר ע"י מילות מפתח בפייסבוק אנחנו דוחפים את הפרסום ישירות לקהל היעד שלנו כלומר בפייסבוק באפשרותינו להגדיר ברמה פרטנית ביותר מיהם הלקוחות שלי פייסבוק הינה פלטפורמה מצויינת ליצירת לידים, חשיפת העסק שלנו ונוכחות מותג.
אנחנו במדיה אינטראקטיב יצרנו מטודולגיה פשוטה ישר להצלחה:
שלב א- מטרה עיסקית
מהו הצורך שלי ביצירת קמפיין פרסום? לעורר ביקוש? לייצר חשיפות למוצר שלי? לידים למכירות? לייצר עניין? מיתוג?
חשוב לדעת! קביעת האסטרטגייה תלויה בהגדרת המטרות העסקיות שלי.
שלב ב- מיהם הלקוחות שלי
כל מנהל שיווק עם עפרון מחודד יודע לדבר בשטף כאשר הוא נשאל מיהו קהל היעד המדיוק ביותר , וזה בידיוק מה שצריך להגדיר בשלב זה!
שלב ג- יצירת אינטראקטיב/קונספט ייעודי לקמפיין
ע"פ מחקרים מדעיים בתחום השיווק הצרכן של היום אינו מבצע פעולה מתוך תובנות מדעיות ורציונאליות אלה משתדל לסרוק את המודעה ולהבין מהתוכן החיצוני את המשמעות שלה עבורויצירת מעורבות היא כלי המפתח העיקרי שעלול לייצר יחסי המרות( לידים/טלפונים) גבוה! כל מה שנשאר זה לבצע טכניקה וזה כבר המקצועיות שלנו.
שיווק מחדש בפייסבוק Remarketing
כחלק מתהליך התייעלות של הפרסום בפייסבוק פייסבוק מאפשרת לשווק מחדש ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלכם ע"י הטמעת קוד רימרקטינג ניתן לבצע שיווק מחדש , כלי מצויין שמאפשר להגדיל את ההצלחה במטרות העסקיות.
Comments are closed.