האם יש הבדל בין ריטרגטינג לבין רימרקטינג

הרבה פעמים אני שומע מלקוחות שלי את השאלה הזו , החלטתי להקדיש לה מאמר בבלוג שלנו על מנת להבהיר פעם אחת ולתמיד.

שני המושגים משמשים לעתים קרובות כדי להתייחס לשימוש בקובצי "cookie" כדי להציג מודעות למשתמשים שכבר הביעו עניין במוצר, בשירות או במותג שלנו.

אנו נעזרים בסימון אותו שם משתמש /גולש שנכנס ומביע עניין אצלנו באתר ומנצלים את האפשרות לפרסם פעם שנייה לאותו גולש ,במטרה למקסם את כמות ההמרות.

להבהיר מבחינה טכנית אין הבדל בין רימרקטינג לבין ריטרגטינג הפעולה היא זהה , אז למה באמת יש לנו שני מושגים?

גוגל השתמשו במונח remraketing למסעות פרסום שמנוהלות בתוך google adwords.

בפעולת רימרקטינג נכונה אנחנו נדע לפרסם לקהל יעד שכבר ביצע פעולה המביע עניין ובעצם כל מה שנשאר לנו הוא להוביל אותו שנית לבצע רכישה/המרה.

השקעת המשאבים בצורה נבונה:
כל הרעיון הוא שנשקיע אצל לקוחות פותנציאלים את תקציבי הפרסום השונים שלנו ולכן פעולה זו היא הכרחית על מנת לא לבזבז תקציב ולנהל קמפיין דיגיטלי חכם.

ריטרגטינג באתר:

זו השיטה שבדרך כלל נפוצה , שיטה שפועלת ע"י הטמעת "ג'אווה סקריפט" באתר ששומר cookie בדפדפן של כל גולש ובעצם מאפשר לפרסם בדפדפנים אלה מאוחר יותר כאשר הם ממשיכים לגלוש באתרים אחרים .
ניתן להשתמש בשיטה זו עבור כל המשתמשים שמבקרים באתר האינטרנט, או רק למי שנכנס לדף מסוים באתר .
כאן חשוב לציין שאחוזי ההצלחה גבוהים ככל שמתבצעת התאמה גבוהה יותר כגון :
נניח שאני חברת תיירות והלקוח שלי התעניין בטיסה לברצלונה אני אציע לו בריטרגטינג דיל זול לברצלונה.

ריטרגטינג למוצר:

ebay עושים זאת מצוין ברגע בפתחת פריט או מוצר אצלהם הם חוזרים אליך עם מודעה רלוונטית עבור אותו פריט במילה אחת מיקוד.