3 סיבות לבצע קידום אורגני לאתר
כאשר אתם כבעלי עסקים צריכים להכין תכנית שיווק לעסק שלכם יש לכם מספר דברים חשובים להעריך וביניהם תקציב הפרסום והיכן למעשה אנו עומדים להשקיע אותו או חלק ניכר ממנו כדי להביא כמות גדולה יותר של לקוחות. לא פעם עולה בראשנו המחשבה האם כדאי להשקיע דווקא בקידום אורגני של האתר שלנו או אולי בפרסום ממומן שיניב תוצאות כבר בימים הראשונים של הקמפיין, מדוע דווקא קידום אורגני?
להלן מספר סיבות שיציגו בפניכם את היתרונות של הקידום האורגני ויענו לכם על השאלה:
- תנועה איכותית ולטווח ארוך – כאשר אנו משקיעים בקמפיין ממומן, הפעולה שמתבצעת למעשה היא תשלום לגוגל עבור מקום במעלי תוצאות החיפוש (הממומנות) והופעה כפרסומת בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל. כאשר מישהו לוחץ על המודעה גוגל גובה מאתנו תשלום ואנו רוצים לקוות שנכניס יותר כסף מאשר אנו מוציאים כדי שהקמפיין יהיה רווחי. העניין הוא שצריך תמיד לתדלק את הקמפיין בעוד כסף ולא תמיד התוצאות יהיו לשביעות רצונכם. קידום אורגני לעומת זאת, פועל לטווח הארוך. הוא לרוב לא יוכל לספק לכם תוצאות לטווח הקצר, אך בטווח הארוך – תוכלו לקבל תנועה רבה ואיכותית לאתר שלכם באמצעות עבודת קידום טובה שנעשתה ותוכלו לרכב על ההצלחה הזו זמן רב לאחר מכן, גם במידה ותפסיקו את עבודת הקידום. תמיד חשוב לתחזק את האתר וגם אחרי שעולים לראש הפירמידה כדאי לבצע פעולות שיעזרו להישאר שם – אולם בתחומים רבים ניתן יהיה לקבל תנועה רבה ולקצור פירות נוספים מלבד אלה שקוצרים במהלך תקופת הקידום. כמו כן איכות התנועה היא גבוהה יותר וזה יתבטא במשך זמן הביקור באתר של הגולשים, במספר העמודים הממוצע שהם צופים באתר שלכם ועוד.
- מוניטין – כאשר אנו מדברים על מוניטין אנו מתייחסים כמובן לעולם הדיגיטלי. גם חברה קטנה יכולה ליצור לעצמה שם גדול ובאמצעות ניהול מוניטין נכון ברשת יכולה לנצל את הכוח האינסופי של האינטרנט ליצור לעצמה שם, להביא עוד לקוחות ולצמוח. באמצעות קידום אורגני ומיקום בתוצאות הראשונות של החיפוש האורגני אנו קונים לעצמנו למעשה מקום בין העסקים המובילים בתחום שלנו (בהנחה שמילות המפתח המקודמות הן בהחלט סביב אותו תחום). קידום המוניטין שלנו עוזר לנו לא רק בהבאת לקוחות נוספים ומיצוב של מומחים כלפי חוץ, אלא גם לשיתופי פעולה עם קולגות ועסקים משלימים שישמחו לשתף עמנו פעולה.
- פוטנציאל צמיחה גבוה מאוד – אתרים מקודמים בגוגל הנם אתרים הנחשבים לאיכותיים יותר המספקים ערך רב לגולשים. ככל שהתוכן והאתר שלכם יהיו איכותיים יותר, יעניקו יותר ערך לגולש וחווית הגלישה בהם תהיה יותר נעימה ונינוחה כך גם יותר אנשים ישתפו את האתר שלכם, התנועה תגדל עוד וכך יתרחב גם מעגל הלקוחות בעסק. ככל שיותר אנשים ישתפו גם את האתר שלכם, תהיה סבירות גבוהה יותר להיות מקודמים במילות מפתח נוספות שאפילו לא כללתם בתהליך הקידום.
לסיכום; בעוד רבים חושבים על תוצאות כאן ועכשיו, אולי זה יהיה חכם להשקיע דווקא לטווח הארוך או לחילופין לשלב בין 2 הטכניקות המובילות כיום בעולם הפרסום, כדי לקבל תנועה רבה ואיכותית יותר לטווח ארוך ובכך למעשה גם להיות מתוגמלים בהתאם.
Comments are closed.