יתרונות השיווק בעזרת סרטון אנימציה

בעידן הדיגיטלי כל עסק קטן יכול להפוך את עצמו לעסק גדול אם הוא ישווק את עצמו נכון אך מאידך כמות המתחרים רק הולכת ועולה כל הזמן. כל בעל עסק או מנהל שיווק משקיע זמן רב בחשיבה על איך לשווק את העסק בצורה טובה יותר ונכונה יותר? איך לעלות על המתחרים? איך ליצור עניין? איך ליצור באזז וויראליות ברשת? יש אמצעים שונים לשיווק ברשת כמו קידום אורגני או ממומן בגוגל, שיווק בפייסבוק או ברשתות החברתיות האחרות אך המשותף לכולם הוא אחד – אם בעל העסק או מנהל השיווק יצליח ליצור עניין ותהודה לפרסום שלו הוא יתפשט במהירות.

אחת משיטות השיווק שהולכת והופכת לפופולארית בשנים האחרונות היא שיווק באמצעות סרטון אנימציה. על פרסום עסק באמצעות סרטונים באופן כללי ועל היתרונות הרבים כבר נאמר לא מעט – הם יוצרים אינטראקציה ויזואלית עם הלקוח שרק רואה את העסק על המסך ולא יכול לראות אותו באופן פיזי, והם משדרים אמינות ומקצועיות (אם הם נעשים באופן מקצועי כמובן) אך לסרטון אנימציה יש עוד מה יתרונות ספציפיים בשיווק.

  • כשרוצים להעביר חומר שנחשב "כבד" יותר כמו הדרכה או העברת מידע מורכב, ללא קלילות וחן זה יהיה קשה מאוד. סרטון אנימציה מספק את שני אלו והופך את המשעמם למעניין יותר.
  • סרטון אנימציה לא דורש שחקנים מקצועיים שצריכים לדעת גם להעביר את המסר. בסרטון אנימציה ניתן להקצין את הדמויות כך שהן יעבירו את המסר באופן חד יותר.
  • קל יותר להזדהות עם דמויות אנימציה ועם סיפורים שמסופרים באמצעות ציור.
  • סרטוני אנימציה מפעילים רגש אצל הצופה בצורה מעולה.

השימושים בסרטון אנימציה

סרטון אנימציה יכול להיות לשימושים שונים ולאו דווקא לשיווק העסק. הוא יכול להיות עבור יצירת לוגו דינמי לעסקים, הוא יכול לשמש להדמיות תלת מימד, הוא יכול לשמש כסרטון תדמית לעסק וליצור ייחודיות ומקוריות, הוא יכול לשמש לקידום מוצר מסוים, תיאור שלו ומיתוג שלו, הוא יכול לשמש להדרכה ולהעברתה בצורה מעניינת יותר, הוא יכול להיות מוצר משלים לכנסים ולאירועים ולקדם את מכירות העסק, והוא יכול להיות בכל נושא ובכל עניין.

ויראליות היא שם המשחק…

בעולם המודרני שאנו חיים בו כל מידע חשוב או מעניין יכול לעבור בשניות  זה יכול להיות אירוע חדשותי מסוים, אירוע תרבותי, תמונה או סרטון שיכולים תוך דקות להגיע למאות ואלפי עיניים רלוונטיות. כך גם בשיווק בכלל וביצירת סרטון אנימציה שיווקי בפרט, אם הסרטון יהיה מעניין, מצחיק, מרתק, שובה לב, מרגש ויהיה ויראלי הוא יכול להיות כלי מדהים לשיווק העסק. יצירת סרטון אנימציה צריכה להיות מקצועית ואיכותית בשביל שהוא באמת יעשה עבודת שיווק טובה ויצדיק את ההשקעה בו, ובשביל שהוא יגיע לכמה שיותר עיניים רלוונטיות עבור העסק.