5 דברים שישפרו את הפרסום שלכם בגוגל

יש לכם קמפיין ממומן בגוגל יופי!

אני רוצה לחלוק אתכם 5 דברים שאני נוהג לשלב באופן קבוע בתהליך אופטימיזציה של קמפיין גוגל!

1.a-b test – הקפידו להריץ 2 מודעות במקביל , ואחת לשבוע וחצי להסיר מודעה שקבלת אחוזי הקלקה יותר נמוכים!

ממליץ בחום להוסיף מודעה ואז להסיר 🙂

2.תוספי מודעות (site links) – שימוש בתוספי מודעות מגדיל את שטח המודעה ומאפשר לכם לפנות עם מוצרים נוספים ללקוח הפוטנציאלי חשוב לעשות תוספי מודעות רלוונטיים לחיפוש ככה שתנצלו את הצורך לדוגמה:

מקום לאירועים בתל אביב >> אירוע בר מצווה >> אירועים עסקיים>>> ימי הולדת  ועל זה הדרך 🙂

3.מחקר מילות מפתח – בגלל שידוע שגוגל בנוי מבין 30% ל-50% חיפושים חדשים מדי יום , חשוב מאוד להוסיף ביטוי זנב ארוך כמו שהרחיבו בחברת דיגיטאצ' במאמר על ביטוי זנב ארוך ככה שתזהו אפשרויות נוספות לפרסום מניסיון יצא לי לייצר הקלקות מאוד זולות ללקוח שמפרסם שמציע שירותי עורך דין ביטוח לביטויים רחוקים מהביטויים הקרובים אליו שעדיין הביא יחס המרה ועלות לליד מאוד נמוכה לדוגמא:

"חוק פיצויים תאונות דרכים"

4.לחצן חיוג מהמובייל- שימוש בלחצן חיוג בולט וקליקבילי מסייע ללקוחות להרגיש בנוח לפנות לבית העסק ובכך מגדיל את יחס ההמרות ומוריד משמעותית את העלות לליד.

במקום לשלם על 4 הקלקות שיובילו אולי לפנייה אחת.

משלמים על עלות לקליק "clicktocall" במחיר טיפה יותר גבוה מקליק.

5.מבצע לזמן מוגבל>> לא סוד שפרסום במיוחד בישראל 🙂 שאין בו עניין של זמן עובד פחות, הקפידו לייצר "לחץ" על הלקוחות לשמוע מה שיש לכם להציע.

לסיכום:

פרסום בגוגל דורש ממכם זמן השקעה הפרוס לאורך החודש מומלץ להשקיע מחשבה בקראייטיב המודעות ולהרחיב את המודעות ככל שניתן.

הרגישו חופשיים לפנות אלינו לשירותי פרסום בגוגל