ניירת ממותגת טובה לעסקים

בין אם יש לכם עסק לתיקון טלפונים סלולריים, אם אתם שותפים במשרד רואי חשבון או הקמתם סטארט אפ חדשני העובד עם מדינות בכל רחבי הגלובוס; גם אם כל התכתובות שלכם מתבצעות באמצעות דואר אלקטרוני וסקייפ והמודעות שלכם לאיכות הסביבה גבוהה – עדיין סביר להניח שאתם עושים שימוש כלשהו בניירת משרדית.

זה יכול להיות נייר שמשמש להדפסת נתונים ומצגות, פתקי תזכורות שאתם מדביקים לעצמכם סביב מסך המחשב, מעטפות שבהן נשלחות חשבוניות ללקוחות או אפילו דפי טיוטה שאתם משרבטים עליהם בהיסח הדעת: אם יש לכם שימוש בניירת משרדית, דעו כי מיתוג עסקי לא עוצר בהתקנת לוגו מעוצב וגדול על דלת המשרד או פרסום בעיתון. מיתוג עסקי ממשיך היום גם אל תוך המשרד, ובמקרה שלפנינו – אל כל סוגי הניירת המשרדית.

מיתוג כרטיסי הביקור

בעידן הדיגיטלי אפשר היה לחשוב שהם ייעלמו מן העולם, אולם כרטיסי הביקור עדיין כאן; אותם מלבני נייר קטנים שעליהם מופיעים שמותיהם של בעלי התפקידים בעסק ודרכי יצירת התקשורת עמם – אלה עשויים להיתחב ברגע של חוסר תשומת לב לארנק של לקוחות או ספקים, אולם להישלף משם ברגע המתאים ולשמש אותם כדי ליצור עמכם קשר. לכן חשוב להזמין לעצמכם כרטיסי ביקור מעוצבים ולהחליט מראש אילו פרטים יופיעו בהם.

מיתוג ניירות מכתבים

אם אתם נעזרים בדואר רגיל כדי לשלוח קבלות, חשבוניות או הצעות מחיר לספקים או לקוחות, מיתוג הנייר שעליו מודפס תוכן המכתב יסייע לנמענים לדעת מאין הגיע. במקרה זה נייר ממותג הופך משמעותי יותר, שכן הפרטים המופיעים עליו לא רק יסייעו לאפשרות יצירת הקשר עמכם במקרה הצורך, אלא גם ימנעו מן הנמען להשליך אותו בטעות לאשפה או לבלבל אותו עם מכתב דומה ממתחרים.

מיתוג מעטפות

בדומה ליתרונות של מיתוג ניירות המכתבים, מומלץ למתג גם את המעטפות שבהן נשלחים המכתבים הללו. מעטפה הנושאת את הלוגו של בית העסק, כתובתו או מספר הטלפון שלו, יסייעו למכתב לבלוט מתוך ערימת דברי הדואר שממתינה לנמען, ועוד לפני שיפתח את המעטפה הוא כבר יידע שמדובר בדבר מה שנשלח מכם.

מיתוג דפי מזכרים

דפי המזכרים (memo) מיועדים בדרך כלל לשימוש תוך משרדי, לתזכורות או שרבוטים. למרות שבדרך כלל דפי מזכרים לא יוצאים אל מחוץ לבית העסק, מומלץ למתג גם אותם, לכל הפחות בהטבעת לוגו העסק עליהם, וזאת כדי להשלים את קו העיצובי של המיתוג העסקי כולו.