טיפים וטריקים להעלות את הרמה שלכם בקידום ושיווק אתרים

קידום ושיווק אתרים הוא בהחלט מקצוע נחשק ושחשיבותו מוכרת עבור על בעל עסק בעל חוש עסקי בסיסי, המבין איפה נמצא הקהל שלו בימינו. התשובה לכך היא במחשב, סמארטפון, רשתות חברתיות, חיפוש בגוגל וכל נישה אחרת בעולם הטכנולוגיה הממוחשבת. כיום ההשקעה הכלכלית בתחום נמצאת במגמת עלייה חדה, וצפויה להמשיך ולעלות. למי שרוצה להיכנס לתחום ולהיות מקדם ומשווק אתרים, אלו עובדות שיכולות להיות מאוד מעודדות להיכנס לתחום- בגדול ובחזק. קורס קידום אתרים מלמד אתכם את הידע המקצועי, הטכני, השיווקי והעסקי של התחום, משם אתם יכולים לצאת ולהסתער על שוק העבודה. אך לפני כן אספנו מספר טיפים ממקדמי אתרים מנוסים כיצד אתם יכולים להעלות את קרניכם בתוך תחום העבודה הזה.

להפוך למקדם אתרים טוב יותר

קידום ושיווק אתרים בשוק העבודה דורש גם ידע מקצועי טוב ובסיס של קורס קידום אתרים, גם תואר ראשון בשיווק, תקשורת, מנהל עסקים וכד' יכול להיות מועיל (אך לא חובה) להיכנס לתוך שוק העבודה. אך מה שיעשה אתכם בולטים יותר בין עשרות המרואיינים המתחרים בכם:

  1. להגדיל את הידע הטכני שלכם- אמנם כמקדמי אתרים לא תעסקו בפיתוח תוכנה או עיצוב גרפי, אך אלו הם הגורמים שמולם תעבדו. כדי להבין את היכולות שבידיכם ואת הצרכים, תצברו יתרון גדול לזכותכם אם תכירו איך הסביבה שלכם פועלת (ידע בסיסי בשפות בניית אתרים כמו HTML ו-CSS.
  2. לרכוש ניסיון בשיווק- זו לא עצה שתהיה מתאימה לכל שלב בקריירה, אך בכל זאת חשוב לזכור שמעסיקים רוצים למצוא מישהו שמבין בתחום הזה. אם עשיתם עבודה מהצד, התמחות או כל דבר דומה הקשור לשיווק לפני הכניסה לתחום – זה יכול לתת יתרון גדול.
  3. התמחות בתחום ספציפי- עם התקדמות בקריירה, מקדמי אתרים לעיתים מחליטים להשקיע את המאמצים בתחום מסוים מתוך המכלול הגדול שיש לתחום זה להציע. דוגמאות להתמחויות בתחום הם- מנועי חיפוש, אפיליאציה, קידום במובייל, רשתות חברתיות ועוד. עם זאת, בתחילת הדרך לעיתים קרובות ממליצים בכירים בתחום להתנסות בכל התחומים, כדי לדעת בוודאות מה מתאים ומעורר בכם תשוקה- ומה לא.
  4. תמיד להיות מעודכן- התחום מתקדם ומשתנה מהר מאוד. בשביל להיות תמיד מוכן ומזומן להותיר רושם בראיון עבודה זה חשוב ללכת לכנסים, מיט-אפים, לעקוב אחרי בלוגים ואתרים מהתחום. להישאר במקום בתחום הזה שווה ערך ל-ללכת אחורה.

analytics-925379__340[1]

התפתחות אישית

בשורה התחתונה, המטרה של התחום היא להפוך כל סטודנט להיות מקדם אתרים מומחה, וגם לפרסם ולמתג מוצר, חברה, אפליקציה וכו', אך המפתח לתחום הוא קודם כל- קידום ושיווק של עצמכם. להגביר נוכחות ברשתות החברתיות- לעקוב, להגיב ואפילו לכתוב בלוג בקבוצות רלוונטיות, להקפיד מתחילת הדרך לדבר במושגים המקצועיים בהם משתמשים בתחום והכי חשוב- ללכת לפי התשוקה והלב. כמו בכל מקצוע, הכי חשוב שתמצאו את הדרך שלכם בתחום, לפי מה שמעניין אתכם ומלהיב אתכם בתוך העולם גדוש התוכן של קידום ושיווק אתרים.