הפקת סרטון שיווקי
השיווק הוא לב ליבו של כל בית עסק ומהווה את הלחם והחמאה שלו. ללא מערכת שיווקית מפותחת, העסק עלול לגווע ולהפסיק לקבל לקוחות חדשים. לפיכך, על מערכת השיווק של בית העסק לפעול ללא הפסקה במטרה לייצר לקוחות חדשים ולאפשר להם את החשיפה הראויה לשירותים של החברה.
במקום להשקיע סכומים שוטפים בפרסום של בית העסק, הפקת סרטי תדמית שיווקיים מאפשרת לעסק להמשיך ולפרסם את עצמו ללא הרף באמצעות השקעה חד פעמית. הפקת סרטון שיווקי מבוססת על תהליך של הבנת צרכי העסק, הגדרת הערכים המרכזיים המאפיינים אותו ויצירה של סרטון המעניק חוויה רב חושית ללקוח.
באמצעות הסרטון, הלקוח יכול להתחבר לערכים המאפיינים את בית העסק, לחוות את המוצר או השירות שהחברה מציעה וזאת מבלי ליצור קשר ישיר עם החברה. המרחב להתנסות בחוויה אותה מציע בית העסק מעניקה תחושת ביטחון ללקוח: ככל שהוא יתנסה ביותר סרטונים ויתחבר למהות של החברה, ייהנה ממה שיש לחברה להציע, כך הוא ירגיש יותר מחובר לערכיה וליתרונות שלה, יחוש ביטחון בפנייה אל בית העסק ויתעדף את החברה על פני חברות אחרות בתחום.
היתרונות של הפקת סרטון שיווקי
באמצעות סרטון שיווקי החברה יכולה לפנות אל הלקוח בכל מקום בו הוא נמצא ולהציע לו את יתרונותיה הרבים, מבלי ליצור עמו קשר מידי ומבלי להשקיע סכומי עתק בפרסומים חוזרים ונשנים. סרטון תדמית שיווקי מאפשר לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים לצאת אל העולם עם כל מסר שהחברה רוצה להעביר, בהתאמה למאפייני קהל היעד ותוך העברת המסר הרצוי.
אופן יצירת סרטון תדמית
הפקת סרטון תדמית שיווקי היא תהליך יעיל לעסק ויעיל ללקוחות העסק. בתהליך זה, החברה מתכנסת יחד עם עורכי הסרטון ויוצריו, ויחד מקיימים תהליך של סיעור מוחות לחידוד המסרים השיווקיים אותם רוצים להעביר ללקוח, למטרת יצירת מסר חד וברור הכולל את מהות החברה ואת היתרונות הגדולים שהיא מציעה ללקוח.
לאחר קיום סיעור מוחות עם החברה, אנשי המקצוע מתפנים ליצירת טיוטות ראשונות של סרטונים המבוססים על תוצרי העבודה המשותפת. בהמשך, עוברים יחד על הסרטון ובוחנים את נקודות השיפור הנדרשות.
Comments are closed.