מדוע לבצע פרסום בגוגל?

גוגל היא בפועל זירת המסחר הגדולה ביותר בעולם ולכל הפחות בישראל. כיום כול מי שרוצה למצוא מוצר או שירות נכנס לגוגל ומחפש אחר השירות הזה.  על כן עסק שלא נמצא בגוגל נתקל בקשיים רבים ויכול להפסיד כספים רבים ולקוחות רבים עקב העובדה כי אין לו נוכחות בגוגל. כאשר אנחנו רוצים להיות מובילים בשוק שלנו אנחנו חייבים נוכחות אינטרנטית ולהימצא בגוגל ובשאר הנכסים האינטרנטיים. כמובן שלא די שיהיה לנו אתר בגוגל אלא אנחנו צריכים להבטיח כי האתר הזה יהיה מוביל בדירוג התוצאות של גוגל. ככל שנהיה ממקומים יותר גבוה בדירוג התוצאות של גוגל כך נרוויח יותר כסף והמצב שלנו יהיה טוב בהרבה. אך מה קורה אם אנחנו לא נמצאים גבוה בדף התוצאות של גוגל, מה עלינו לעשות במצב כזה? במאמר זה אנו בחברת דיגיטאצ' ניתן לכם את התשובה כיצד אתם יכולים להתנהל בחכמה ולהרוויח כסף גם אם אינכם נמצאים בדף התוצאות הראשון של גוגל.

מהו גוגל אדוורדס?

ככל שאתה נמצא יותר גבוה בדף התוצאות של גוגל כך תרוויח יותר כסף וזאת עובדה מוגמרת. אך הבעיה היא שבכדי לעשות קידום אורגני אנו זקוקים לזמן רב והדבר יכול לקחת גם חצי שנה עד שנראה תוצאות בשטח. בדיוק בשביל מקרים כאלו המציאה גוגל את גוגל אדוורדס. מכשיר זה הוא למעשה כלי הפרסומות של גוגל. באמצעות פרסום במכשיר זה אנחנו יכולים להופיע בדף התוצאות הראשון של גוגל ולמשוך לאתר שלנו גולשים שאחרת לא היו נכנסים לאתר שלנו. כלי הפרסומות של גוגל מהווה יתרון עצום ומאפשר לנו להגיע לקהלים חדשים ולתנועה רבה יותר באתר שלנו. בנוסף, מדובר בהוצאה זולה יחסית על פרסום וגם את זה יש לקחת בחשבון. לא רק זאת אלא שאנחנו משלמים רק על לחיצות שהגיעו לאתר שלנו, קרי ללידים אמתיים.

מתכנן מילות מפתח – מהו?

גוגל אדוורדס עובד לפי מילות מפתח שאנו מזינים לו. בשביל להתאים את מילות המפתח למוצר שלנו המציאה גוגל מתכנן מילות מפתח. מתכנן מילות המפתח מאפשר לנו לדעת מה הם הביטויים הקשורים לעמוד שלנו שהגולשים חיפשו, כמה חיפושים היו סביב מילות המפתח הללו וכמה אנחנו נשלם על הקלקה לפי מילת מפתח זו. זהו יתרון עצום שגוגל מאפשרת לנו לנהל את קמפיין הפרסום שלנו בצורה מעולה וכך לנהל את תקציב הפרסום שלנו בצורה הרבה יותר חכמה. אין ספק שזהו כלי מצוין המשרת אותנו בצורה מדהימה.