פרסום ברשתות החברתיות
פרסום ברשתות החברתיות או בשם המקצועי יותר – SMO – Social Media Optimization.
בתקופה שלפני עידן האינטרנט הייתה שיטת פרסום שהתבססה על חבר מהביא חבר או מפה לאוזן,
כלומר עסקים הבינו שאם רק היה ניתן להגיע לחברים של הלקוח שלנו או לחלופין לגייס מכל לקוח עוד לקוח אז התוצאות העסקיות והרווחים יזנקו.
מאז התפרצות הרשתות החברתיות ובעיקר פייסבוק פותחו שיטות פרסום ממוקדות קהלים המאפשרות לנו להוביל קמפיין ממוקד ביותר ללקוחות.
היכולת שלנו לפרסם לאחר בחירה בקהל היעד שלנו והגדרתו דרך מאגר לקוחות בלתי מצומצם ללקוחות שלנו.
אין מוצר אחד שמתאים לכולם אולי מלבד המים .
לכל מוצר יש את מגדר הלקוחות שלו , מיקום , גיל, ועוד פרמטרים שמגדירים בדיוק מיהו קהל היעד אליו אני רוצה לפרסם.
5 הרשתות המובילות כפלטפורמה פרסום הן פייסבוק , יוטיוב , גוגל+ , טוויטר , לינקדין.
Comments are closed.