פרסום בעלי מקצוע: טיפים ומידע שכולם צריכים

פרסום באינטרנט נחשב לכלי שיווקי הכרחי גם לבעלי מקצוע בכל התחומים. כיום, כולם גולשים באינטרנט ומבלים שעות ארוכות ברשתות החברתיות, רבים גולשים באתרי המכירות כדי לרכוש מוצרים ורבים אחרים מחפשים בעלי מקצוע איכותיים ואמינים בגוגל ובאתרים נוספים. לכן, פרסום בעלי מקצוע בעזרת המומחים מבטיח לכם חשיפה רחבה, לקוחות רבים, גידול במכירות ושיפור משמעותי בתוצאות העסקיות.

פרסום באינטרנט כמפתח להצלחה עסקית

התחרות בכל הענפים הולכת וגוברת לכן בעלי מקצוע שאינם טורחים לפרסם את עצמם מקבלים פחות פניות ועבודות. מרבית הישראלים מחפשים כיום בעלי מקצוע באינטרנט, בעיקר במנוע החיפוש גוגל אך גם באינדקסים מקצועיים ובפורטים מובילים. גם הרשתות החברתיות מאפשרות לבעלי מקצוע לנהל קמפיינים התורמים להצלחה עסקית וללידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל.

למעשה, פרסום בעלי מקצוע באינטרנט כולל ניהול קמפיינים בערוצי פרסום שונים בדיגיטל, לרבות פרסום ממומן בגוגל באמצעות מערכת גוגל אדס, פרסום ברשתות החברתיות בהתאם לסוג העיסוק ומאפייני הלקוחות (פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין, ביוטיוב, בטיק טוק וכיוצא בזה), פרסום באינדקסים של בעלי מקצוע ופרסום באתרים מובילים. שיטות הפרסום הן רבות ומגוונות, החל ממודעות עם תמונות ו/או סרטון, דרך תוכן שיווקי בפורטלים מובילים וכלה בדיוור ישיר ללקוחות העסק.

תחרות גבוהה בין בעלי מקצוע

הפרסום באינטרנט מתאים לכל בעלי המקצוע, לרבות חשמלאים, אינסטלטורים, קבלנים, יועצים, מטפלים, עו"ד ועוד. אפשר לנהל קמפיינים מצליחים גם בתקציבים נמוכים, אך חשוב לזכור כי יש תחרות עצומה בין בעלי המקצוע לכן חשוב לגבש אסטרטגיה שיווקית ולקבוע תקציב פרסום המאפשר לחשוף היטב את האתר או דף הנחיתה של בעל המקצוע ולייצר עבורו לידים איכותיים. 

אחת ממטרות הפרסום באינטרנט היא למשוך גולשים לבקר באתר אך אפשר להפנות את הגולשים המקליקים על מודעת הפרסום לדף נחיתה ייעודי לצורך איסוף לידים, יצירת רשימות דיוור וכדי ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים. 

טיפים בנושא פרסום בעלי מקצוע

  • אתר או דף נחיתה – מומלץ לכל בעלי המקצוע לבנות אתר מעוצב ואיכותי עם תוכן מקצועי, מוצרים ו/או שירותים, מידע על בעל המקצוע, תמונות, סרטונים ובלוג. כאשר מנהלים קמפיינים באינטרנט אפשר להפנות את הגולשים המקליקים על מודעת הפרסום לאתר, אך אפשר להפנות אותם לדף נחיתה ייעודי. דף נחיתה הוא כלי שיווקי יעיל וזול.

 

  • שילוב אופטימלי בין קידום אתרים לפרסום ממומן – פרסום ממומן מגביר את החשיפה לבעל המקצוע, אך חשוב לדאוג גם לקידום אתרים אורגני כדי שהאתר של בעל המקצוע יופיע במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל. מיקום גבוה בתוצאות החיפוש מבטיח פניות רבות לעסק.
  • לפרסם במקום שהלקוחות נמצאים – חשוב למקד את הפרסום של בעלי המקצוע ולנהל קמפיינים באתרים בהם הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים. יש בעלי מקצוע שכדאי להם לפרסם בגוגל, לאחרים עדיף לפרסם בפייסבוק, באינסטגרם וכדומה, ובמקרים מסוימים ובהתאם לתקציב, אפשר לנהל קמפיינים משולבים.

 

פילוח קהלי יעד – כדי שהקמפיינים יצליחו יש לבחור היטב את ביטויי המפתח, אפשר לבחור ביטויי זנב ארוך כדי לחסוך עלויות וליצור בידול מהמתחרים. כמו כן, עליכם לאפיין היטב את קהלי היעד כדי שהמודעה תוצג בפני לקוחות פוטנציאליים בלבד וכך תקבלו יותר פניות לעסק.