סוגים של סרטי תדמית
סרטי תדמית הם לרוב דרך ויזואלית לגרום לכל צופה שמביט בהם להיחשף לחזון של החברה, לבית העסק או למוצר עצמו. סרטון תדמיתי הוא כרטיס ביקור של החברה, הוא אורך 10 דקות בממוצע ובו יש מסרים שיווקיים, רעיונות ומענה שכל אלה יוצרים רושם מאוד חיובי ומזמין לחברה, מול הלקוחות הפוטנציאלים או אלה שכבר קיימים.
הפקה של סרט תדמית יהיה מופק באופן מקצועי ומסקרן והוא עשוי למשוך הרבה תשומת לב וליצור התלהבות שלא כל מצגת עשויה להעביר. ניתן להכניס לסרט כזה מוסיקה, תרגום, מלל, אנימציה, כתוביות ועוד מגוון של רעיונות שיכולות להעביר רעיון בצורה יצירתית ומרגשת.
מה נדרש לסרט כזה?
סרט תדמית עבור החברה או העסק דורש חשיבה מחוץ לקופסא על מנת להעביר את הרעיון בצורה מגרה ומקוצרת. נדרש גם זמן והוצאה כספית גדולה, הרבה יותר מאשר הכנה של מצגת. לכן לרוב עדיף יהיה להחליף את המצגת הקיימת בסרט תדמיתי מרשים ומושקע שיכול למנף את המוצר או כל דבר שתהיו מעוניינים ולהוות פלטפורמה רצינית ואטרקטיבית יותר לכל המסרים אותם אתם רוצים להעביר.
כל הסוגים של סרטי תדמית
סרטי תדמית עבור קידום מכירות – סרט שמטרתו היא קידום מכירות של כל מוצר או שירות, סרט שיוצג בתערוכות, בכנסים או מפגשים וגם באתר של החברה.
סרטי תדמית למטרות גיוס כסף – סרטי תדמית שמיועדים לחברת סטארט-אפ, הסרט יציג את הרעיון של החברה או של כל מי שיוזם אותו. באם לא קיים אב טיפוס ויש מורכבות בכל הרעיון שמוצג, צריך יהיה לחשוב על סרט תדמיתי יצירתי שיכול להעביר בצורה ברורה את הרעיון.
סרטי הדרכה – מטרת הסרט להדריך ולספק אינפורמציה על כל שימוש במוצרים או כל שירות שניתן, הסרט יכיל גם דרכי פעולה, אזהרה או טיפים שקשורים לשימוש הבטוח במוצר.
סרט תדמית למטרת גיוס כסף לתרומות- סרט שישמש לעמותות, הארגון או העמותה יחשפו בו את הרעיון שלהם ואת כל דרכי הפעולה והעזרה הנדרשת, בצורה רגישה ואמפטית שתגרום לכל אחד לא להיות אדיש ולרצות לתרום.
Comments are closed.