מה עדיף קידום אתרים אורגני או קידום ממומן?

בשנים האחרונות רשת האינטרנט הפכה למקום בו עסקים מפרסמים את מרכולתם. כיום באינטרנט ניתן לפרסם כל דבר, כאשר דרך הרשתות החברתיות ניתן לבצע קישורים לאתר האינטרנט שלכם, כך שהאתר תומך בדפים עסקיים ובחשבונות הרשתות ובך ישנה סינרגיה נפלאה בין כולן.

קידום אורגני וקידום ממומן, הן שתי שיטות קידום בהם משתמשים מקדמי אתרים ובעלי עסקים כדי לקדם אתרים ודפים עסקיים, כאשר השיטות של הקידום מבוססות על מילות חיפוש הרלוונטיות לתחום בו האתרים והדפים העסקיים עוסקים.

חשוב לדעת כי כיום ההתלבטות של בעלי העסקים והאתרים מגיעה לדרך הקידום: אורגני או ממומן, אז מה באמת עדיף משתי שיטות הקידום?

על מנת להבין מה כדאי יותר חשוב להבין בראשית מהי כל שיטה?

שיטת קידום אתרים אורגני

שיטה זאת היא שיטה שמטרתה להגיע עד כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש של גוגל. קידום זה יעבוד על הקמת תוכן איכותי, דירוג גבוה של בניית האתר, התאמת אלגוריתם, ובניית קישורים רלוונטיים לאתר.

שיטת קידום ממומן

שיטה זאת מושתתת על רכישת מודעות פרסום בדפים של מנוע החיפוש גוגל. זאת שיטה יקרה יותר, אך היא עובדת על שיטת ה'אינסטנט'. הקידום הממומן עובד לפי תשלום הקלקת גולשים על המודעה, והמחיר משתנה לפי הביקוש של מילות החיפוש.

אז מה עדיף?

אנשי המקצוע תמיד ימליצו על קידום אתרים אורגני לקידום אתרי אינטרנט ועסקים. קידום זה נחשב איכותי יותר והוא בונה את העסק לטווחים הבינוניים הארוכים. בקידום מסוג זה ניתן לעבוד על תוכן איכותי לגולש, על אתר אינטרנט מושקע, על אתר איכותי שנמצא גבוהה במנועי החיפוש מסיבה מסוימת ולא רק משום שהלקוח שילם. באמצעות שיטת זאת ניתן לקדם את הדפים ברשתות החברתיות, ליצור עמו קשר חזק יותר ללקוח, והוא גם נחשב זול יותר לבעל העסק.

לכן, אם אתם רוצים להתחיל לקדם את האתר שלכם, קידום אורגני הוא ההמלצה הטובה ביותר, וחשוב שהוא יעשה על ידי איש מקצוע מיומן.